f isma: dah lama tak keluarr dengan 'A'

Sunday, February 20, 2011

dah lama tak keluarr dengan 'A'


todayy.. demam dah kurang lahh... :) alhamdulillah . dmam dah elok ape lagi ?? kluar lah :)) dah lama terperap at umah ...
tengok cermin sampai terangkat kaki saya :)
saya suka jahit mulut muncung saya :)

yeee ! saya tahu muka saya dah gemokk ! diamm !! :'(

"SAYA TTAP RINDUU TELETUBIES SAYA :)"




TERIMA KASIH DAUN KELADI :)

todayy.. demam dah kurang lahh... :) alhamdulillah . dmam dah elok ape lagi ?? kluar lah :)) dah lama terperap at umah ...
tengok cermin sampai terangkat kaki saya :)
saya suka jahit mulut muncung saya :)

yeee ! saya tahu muka saya dah gemokk ! diamm !! :'(

"SAYA TTAP RINDUU TELETUBIES SAYA :)"



TENGS 4 READ . >DIBEBEL OLEH OWNER OF THIS BLOG

No comments:

Post a Comment